De service van thyssenkrupp: altijd bereikbaar en dienstverlening op maat

Serviceorganisatie

thyssenkrupp fabriceert, verkoopt en levert trapliften, huisliften en plateauliften van de hoogste kwaliteit. Om ervoor te zorgen dat deze kwaliteit in alle gevallen en tot in lengte van dagen gewaarborgd is, zorgen onze mensen ook zelf voor de plaatsing en het onderhoud van uw lift en voor andere servicetaken zoals het verhelpen van eventuele storingen.

Service desk

Snelheid, verstand van zaken en optimale bereikbaarheid zijn de sleutelwoorden in onze dienstverlening. Onze service desk is dan ook 24/7 bereikbaar op telefoonnummer 088 - 770 11 77 .

De mensen die de telefoon bemannen, zijn zo goed op de hoogte van de technische aspecten van onze liften dat ze niet alleen de standaard vragen van onze klanten kunnen beantwoorden, maar samen met u ook de eventuele problemen telefonisch kunnen oplossen. Of het nu om een traplift, huislift, platformlift of plateaulift gaat.

Landelijk servicenetwerk

Mocht u onverhoopt echt help nodig hebben bij u thuis, dan schakelt onze service desk de monteur in die het snelst bij u kan zijn. We hebben een team van 25 professionele en gecertificeerde monteurs op de weg, die door het hele land werken. Dus er is altijd iemand binnen handbereik die u in noodgevallen kan bijstaan. Doorgaans hebben wij het probleem dan ook binnen 24 uur opgelost.

Onze service desk is 24 uur en 7 dagen per week bereikbaar op telefoonnummer '088 - 770 11 77'.

Leo Roos, Operations Manager

Landelijk servicenetwerk

Mocht u onverhoopt echt help nodig hebben bij u thuis, dan schakelt onze service desk de monteur in die het snelst bij u kan zijn. We hebben een team van 25 professionele en gecertificeerde monteurs op de weg, die door het hele land werken. Dus er is altijd iemand binnen handbereik die u in noodgevallen kan bijstaan. Doorgaans hebben wij het probleem dan ook binnen 24 uur opgelost.

Gabriel Izquierdo hoofdmonteur van thyssenkrupp Home Solutions

Goed en gedegen onderhoud aan uw traplift is essentieel. Vandaar ook dat 9 van de 10 klanten bij mij een Service Zekerheidsplan afsluiten.

Gabriel Izquierdo, hoofdmonteurMeer weten over het Service Zekerheidsplan van thyssenkrupp?

Ondersteuning bij aankoop en montage

Onze service begint nog voordat u de traplift of huislift in huis hebt. Nadat uw trap of trappenhuis is ingemeten wordt een 3-D tekening van uw lift gemaakt en onze technisch specialist controleert en beoordeelt de tekening om er zeker van te zijn dat uw lift perfect past in uw situatie.

Onderhoud en reparatie na plaatsing

Onze service houdt, na plaatsing van de lift, niet op. Wij staan ook klaar voor onderhoud, reparatie en instructie. Onze landelijk opererende serviceorganisatie wordt aangestuurd vanuit het hoofdkantoor in Krimpen aan den IJssel. Onze organisatie is zo ingericht, dat wij onze service 24 uur per dag, 7 dagen in de week kunnen garanderen. Wij blijven ons bovendien ontwikkelen, zodat al onze medewerkers u professioneel kunnen ondersteunen. Zo houden wij de kwaliteit van onze producten hoog, en daarmee garanderen we u veiligheid en comfort.

Monteur thyssenkrupp Home Solutions plaatst traplift

Staat er een traplift in de weg op uw trap? Wij kopen uw gebruikte traplift graag terug van u.

thyssenkrupp Home SolutionsOok een bod ontvangen op een gebruikte thyssenkrupp traplift? Klik hier.

Montage van traplift

Swing traplift van thyssenkrupp wordt binnen 4 uur op uw trap gemonteerd

Kwaliteit zit hem niet alleen in het gebruik van degelijk materiaal. Kwaliteit uit zich ook in klantvriendelijkheid, op elk gebied. Zo hebben onze monteurs binnen 3,5 uur uw traplift gemonteerd. Na de installatie legt de monteur u uitgebreid uit hoe uw lift werkt en voert hij een aantal tests uit om er zeker van te zijn dat alles naar wens is afgesteld en ingeregeld. Daarna mag u - nog steeds onder het toeziende oog van uw monteur - een aantal testritten maken op uw nieuwe aanwinst. Nadat hij eventuele aanpassingen heeft gedaan, ruimt de monteur alles weer netjes op.