Servicecontracten bij thyssenkrupp

Met een servicecontract bent u nog zekerder

Service op maat

Een lift gaat niet zomaar op en neer. Het is een technisch proces waarbij diverse onderdelen nauwkeurig op elkaar zijn afgestemd. De onderdelen in onze producten zijn van de hoogste kwaliteit. Wanneer een product intensief gebruikt wordt kan er slijtage optreden. Voor een maximale levensduur van uw traplift gaan wij uit van normaal gebruik en ook van regelmatig onderhoud.

Bij thyssenkrupp Home Solutions heeft u de mogelijkheid tot service op maat. Onze landelijk opererende serviceorganisatie kan binnen uiterlijk 24 uur bij u op locatie zijn. Wij regelen dan voor u het onderhoud, controle, uit te voeren veiligheidsinspecties en verhelpen eventuele storingen aan uw thyssenkrupp lift.

Levenslange Garantie

thyssenkrupp is de eerste trapliftleverancier in Nederland die standaard iedere nieuwe traplift levert met levenslange garantie zonder dat daar een servicecontract voor afgesloten hoeft te worden. Indien u een nieuwe traplift koopt, krijgt u standaard levenslange garantie. De enige voorwaarde is dat u een jaarlijks onderhoud laat uitvoeren van €149.

"Net als bij een auto, heeft ook een traplift onderhoud nodig."

Servicecontract

Wilt nu nog meer voordelen, zoals een snellere responstijd, dan raden wij u aan voor één van onze servicecontracten te kiezen In deze contracten is het jaarlijks onderhoud al inbegrepen en blijft u zo ook recht hebben op levenslange garantie. Onze monteurs kunnen u tijdens de installatie van de traplift alles vertellen over de verschillende mogelijkheden en kosten.

Nu al meer weten over de servicecontracten van thyssenkrupp?

Wilt u nu al meer weten over de mogelijkheden? Neem dan direct contact met ons op via ons gratis telefoonnummer 0800 5003 . Of vul ons contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.