Service en Zekerheid bij thyssenkrupp Home Solutions

Service op maat

Service op maat

Bij thyssenkrupp Home Solutions heeft u de mogelijkheid tot service op maat. Onze landelijk opererende serviceorganisatie kan binnen uiterlijk 24 uur bij u op locatie zijn. Wij regelen dan voor u het onderhoud, controle, uit te voeren veiligheidsinspecties en verhelpen eventuele storingen aan uw thyssenkrupp traplift of huislift.

Uw lift is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid ontworpen en bij u thuis geplaatst. U krijgt dan ook 2 jaar garantie op uw thyssenkrupp lift, mits u een service-overeenkomst heeft afgesloten. Natuurlijk heeft u bij thyssenkrupp Home Solutions de mogelijkheid tot een goede service en optimaal onderhoud voor uw trap- of huislift. Hiervoor hebben wij verschillende Service en Zekerheidsplannen voor u opgesteld, waarbij u zelf kunt kiezen welk plan het best van toepassing is op uw situatie.

De Service en Zekerheidsplannen van thyssenkrupp Home Solutions

Basis Veiligheidsplan Basis-Extra Veiligheidsplan Service Zekerheidsplan All-in Service Zekerheidsplan All-in Extra
Service desk 24/7 bereikbaar
Monteur binnen 24 uur op locatie
Aankondiging onderhoud minimaal 4 weken van te voren op een tijdslot van 2 uur
Veiligheidsinspectie tijdens gepland bezoek
Tot 30% korting op uurtarieven
Telefonische assistentie bij storing-
Monteur binnen 12 uur op locatie-
Controle en onderhoud aandrijving, geleidingen en bewegende delen tijdens gepland onderhoud-
Reinigen en smeren van bepaalde onderdelen tijdens gepland onderhoud-
Vervangen van batterijen en accu's, indien nodig, tijdens gepland onderhoud-
Verhelpen van storingen tijdens werktijd- -
Materialen en onderdelen noodzakelijk voor herstel installatie- -
Verhelpen van storingen 24/7, inclusief feestdagen- - -
Legenda#25 Inclusief- Exclusief

Condities en voorwaarden

De werkzaamheden worden door vakkundig en gecertificeerd thyssenkrupp personeel uitgevoerd. Ons Service Zekerheidsplan is alleen beschikbaar bij aanschaf van een nieuwe thyssenkrupp traplift, huislift of plateaulift. De maximale looptijd van het Service Zekerheidsplan is tot het 10e levensjaar. Misbruik, vandalisme en verkeerd gebruik vallen buiten de service overeenkomsten en worden altijd berekend. Ons Service Zekerheidsplan is gebaseerd op onze Algemene Voorwaarden serviceverlening.

Onze werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:00 - 16:30 uur.

De kosten voor het verhelpen van een storing worden alleen doorberekend indien:

  • u geen Service Zekerheidsplan All-in Extra overeenkomst heeft;
  • of wanneer u een Service Zekerheidsplan All-in overeenkomst heeft en u op eigen verzoek een storing buiten onze genoemde werktijden laat verhelpen.