Skip Navigation

Coronavirus : thyssenkrupp zet zijn dienstverlening voort met inachtname van de nodige voorzorgsmaatregelen. Meer info trapliften / meer info huisliften

Wat kan ik van een huisliftadviseur tijdens een gesprek op locatie verwachten?

Uw wensen en situatie staan centraal

Tijdens een gesprek bij u thuis nemen onze professionele verkoopadviseurs de tijd om samen met u de beste liftoplossing voor u te vinden. Zij zullen u dan ook verschillende vragen stellen om uit te zoeken wat voor u van belang is, zowel op technisch/praktisch gebied, als op persoonlijk gebied. Naast het in kaart brengen van uw wensen speelt ook de plaats van de installatie een rol bij het bepalen van de beste oplossing.

Technische analyse op locatie

Daarom zal uw verkoopadviseur ook een technische analyse van de locatie uitvoeren, waarbij hij let op de volgende punten:

  • Plaats van installatie;
  • Beschikbare ruimte (diepte x breedte);
  • Aantal stopplaatsen;
  • Plaats van de liftdeuren op de verschillende verdiepingen;
  • Hoogte van de verdiepingen;
  • Totale lifthoogte;
  • Vrije ruimte boven;
  • Aanbrengen van brandwerende maatregelen;
  • Locatie van ruimtes onder de lift;
  • – Handhaven van de trap als vluchtweg.

Op basis van deze technische inspectie en uw persoonlijke wensen zal de verkoopadviseur u de beste oplossing aanbevelen. Om u een idee te geven van hoe deze oplossing eruit zou kunnen zien, toont hij u foto’s van vergelijkbare installaties en zal hij een voorlopige tekening maken.

Was dit niet het antwoord wat u zocht? Bel gratis 0800-5003 of stuur een mail naar info.home.nl@thyssenkrupp.com

Terug naar veelgestelde vragen over huisliften

Gratis huisliftenbrochureaanvraag van thyssenkrupp Home Solutions

IN 2 STAPPEN BENT U KLAAR!
Graag ontvangen wij ook uw voornaam
Wij ontvangen graag ook uw achternaam
Mogen wij uw e-mail adres ook ontvangen?
Vul hier een geldig email adres in

Vul de laatste gegevens in en wij sturen u een gratis brochure toe
Vul uw correcte postcode in

Please confirm the legal notice

Hartelijk dank voor uw huisliftbrochure aanvraag

Wij hebben uw gegevens in goede orde ontvangen. Wij zullen u de gevraagde huisliftbrochure toesturen. Indien u uw telefoongegevens heeft achtergelaten, nemen wij tussentijds nog even contact met u op om ervoor te zorgen dat u de juiste informatie van ons zult ontvangen of zelfs een afspraak kunnen maken met één van onze adviseurs bij u thuis.


Indien u in de tussentijd vragen heeft, kunt u ons altijd bereiken op ons gratis telefoonnummer 0800 5003.

Met vriendelijke groeten,
Bert Grootjen
Algemeen Directeur
thyssenkrupp Home Solutions NV, branch NL