Skip Navigation

Coronavirus : thyssenkrupp zet zijn dienstverlening voort met inachtname van de nodige voorzorgsmaatregelen. Meer info trapliften / meer info huisliften

Moet ik een aanbetaling doen als ik een traplift bestel?

Geen aanbetaling bij de aanschaf van een traplift

Tenzij anders is overeengekomen met de adviseur of indien u de traplift pas over een paar maanden nodig heeft, hoeft u bij thyssenkrupp Home Solutions geen aanbetaling te doen bij de aanschaf van een traplift.

thyssenkrupp Home Solutions doet ook niet aan pinnen bij de aanschaf of installatie van de traplift. U ontvangt de factuur pas als de traplift is geïnstalleerd, wel zo netjes.

Was dit niet het antwoord wat u zocht?

Bel ons dan gratis voor meer informatie of antwoorden op uw vragen, 0800 - 5003.

U kunt ons natuurlijk ook bereiken via het contactformulier.

Terug naar veelgestelde vragen.

Vrijblijvende trapliftofferte aanvraag bij thyssenkrupp Home Solutions

In 2 stappen bent u klaar
Graag ontvangen wij ook uw voornaam
Wij ontvangen graag ook uw achternaam
Mogen wij uw e-mail adres ook ontvangen?
Vul hier een geldig email adres in

Vul de laatste gegevens in en wij nemen spoedig contact met u op voor een vrijblijvende offerte
Vul uw correcte postcode in
Please enter your phone number

Please confirm the legal notice

Hartelijk dank voor uw trapliftofferte aanvraag

Wij hebben uw gegevens in goede orde ontvangen. Wij zullen binnenkort met u contact opnemen om uw situatie te bespreken zodat wij u de juiste informatie kunnen toesturen of zelfs een afspraak kunnen maken met één van onze adviseurs bij u thuis.

Indien u in de tussentijd vragen heeft, kunt u ons altijd bereiken op ons gratis telefoonnummer 0800 5003.

Met vriendelijke groeten,
Bert Grootjen
Algemeen Directeur
thyssenkrupp Home Solutions NV, branch NL