Hoe zit het met de service na aanschaf van een traplift?

Trapliften van thyssenkrupp zijn zeer veilig en behoeven in de regel minimaal onderhoud

Instructie geven bij installatie traplift

Bij aanschaf van een traplift wordt deze door onze eigen trapliftmonteurs geplaatst. U krijgt een uitgebreide uitleg over het gebruik van de traplift en een gebruikershandleiding waarin precies staat vermeld hoe uw traplift functioneert. Bij een probleem of melding kunt u telefonisch contact opnemen met onze Servicedesk die 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar is. Indien nodig komen wij dezelfde dag nog bij u langs om de melding aan uw traplift op te lossen.

Bent u geholpen?

Bel ons gratis nummer 0800 - 5003. voor meer informatie of het beantwoorden van meer vragen.

Terug naar veelgestelde vragen

Gabriel Izquierdo hoofdmonteur van thyssenkrupp Home Solutions

Goed en gedegen onderhoud aan uw traplift is essentieel. Vandaar ook dat 9 van de 10 klanten bij mij een Servicecontract afsluiten.

Gabriel Izquierdo, hoofdmonteurMeer weten over de servicecontracten van thyssenkrupp?